dawid41333, ja za zamienniki płaciłem ok 20 zł/szt , pakowane w takie przeźroczyste zakręcane tuby. W BMW E 46 wymieniałem sam , był dobry dostęp i wymiana zajmowała 10 min. Oryginał 120 zł/ szt.
czy to kontrolka od systemu podpowiedzi ruchu kierownicą DSR
Zwiń
X
-
czy to kontrolka od systemu podpowiedzi ruchu kierownicą DSR
mam pytanie czy w zegarach w naszych OIIFL w obrotomierzu jest nieaktywna kontrolka od systemu podpowiedzi ruchu kierownicą DSR? Ostatnio zaświeciło słoneczko akurat na zegary i wtedy widać kontrolki które mamy nieaktywne np świece do diesla (ja mam benzynę) i zobaczyłem tam kontrolkę i wygląda ona - dwie kreski a między nimi przerywana linia (razem to wygląda jak droga o dwóch pasach ruchu), ta kontrolka znajduje się w obrotomierzu po lewej stronie kontrolki od poduszek. Czy to właśnie jest kontrolka od DSR? W instrukcji obsługi ani w swojej ani stronie skody o takiej kontrolce ani słowa nawet jej nie pokazują na zegarach. Drugie pytanie czy my ten system podpowiedzi ruchu kierownicą DSR mamy? Był już podobny temat dotyczący scauta i w końcu tam nie padła jednoznaczna odpowiedź czy jest czy jej nie ma w samochodach posiadajacych ESP? Owszem w aktualnych cennikach już ten system jest ale pytanie dotyczy tych powiedzmy wcześniejszych poliftowych octavii. Jeżeli nie mamy go to jak go aktywować?
-
-
To jest kontrolka Lane Assist ( asystent pasa ruchu ), w Skodach nie ma tej funkcji. Natomiast jeśli masz ESP to powinieneś mieć też DSR ( nie ma on żadnej kontrolki ). Jego działanie może być jednak trudno zauważalne, bo reaguje tylko w poślizgu i tylko w połączeniu z reakcją ESP więc łatwo go pomylić z np. reakcją kiery na przyhamowanie jednego z kół ( szczegolnie, że w takiej sytuacji <poślizg boczny> działamy zazwyczaj odruchowo, a czy prawidłowo czy nie to inna historia ).Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Tylko czemu tego nie pisali ze mam takie udogodnienie w specyfikacji wyposażeniowej, w końcu to jeden więcej gadżet. Dopiero teraz to piszą że jest standardem, no chyba że Skoda Polska dała ciała z instrukcją obsługi i nie dopisali. A co do kontrolki to może naiwne pytanie ale skoro w skodzie tego nie ma to po kiego ... jest ona w zegarach skoro i tak te zegary są tylko w skodzie no chyba że na Chiny to dają?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez abstinentrafik11, po to, że za chwile kowal 2002 dołoży u siebie Lane Assist i udowodni VW że dziadkowóz też potrafi wiele :P
a lampka to jeden problem mniej przy robocie
dobrze kombinuje kowal 2002 :?: :diabelski_usmiechJest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
wracając do tematu przy ostatnich aktywacjach VCDES-em sprawdziłem DSR i nie był aktywny więc go aktywowałem, teraz zmieniła się charakterystyka układu kierowniczego jest bardziej bezpośredni tzn. jest nieco ciężej kręcić kierownicą ale za to każdy ruch przenosi się na koła. wcześniej było "jakby miał delikatny luz na kierownicy" z opisem tych objawów zaczekałem aż małżonka pojeździ i sama powie czy tak jest no i potwierdziła. Moim zdaniem aktywacja DSR i Asystenta Hamowania to tak jakby w Audi wybrać tryb sport w ustawieniach jazdy z tą różnicą że tu trzeba VCDS-em a tam przyciskiem na konsoli(tam dochodzi zmiana charakterystyki zawieszenia i pedału gazu).
Komentarz
-
Komentarz